Yliopiston aulan pilaaminen selkeä haitta Tampereen yliopistolla
Katso video aiheesta:
Seppo Lehto: Mitä vittua Suomelle kuuluu Mustan Afrikan erilaisten niggavaltioiden (Niger, Nigeria etc) rahoitus?
http://erwachen-sie.blogspot.fi = Herätkää!
Mitä vittua meille kuuluu rikkaiden Mustan Afrikan valtioiden rahoittaminen?Tämä on ongelma, kuten Ryssän alueellinen miehityksemme. Molemmat syövät pöydästämme http://keskusteluja-talteen.blogspot.fi
-------------------------------
http://erwachen-sie.blogspot.fi/
------------------------------------
#Eduskuntaehdokas2027 ja eurovaaleissa europarlamenttiehdokas: Ins allah akkubar-sikahuutoa ;) #SeppoLehto Tampereelta kaikkien ajattelevien ihmisten tuella ;) Qviik, Qviik ;) lähdetään tästä sikaa popsimaan ja aasia taluttelemaan koiran lompsiessa vieressä ;) Eurovaaliehdokas 2029, samoin eduskunta- ja kuntavaaleissa ehdokkaanne valkoisempaan Tampereeseen suurempaan Suomeen ilman vuohennussijoita tai lapsiavioliittoja tukevia tahoja
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Seppo Lehto: Mitä vittua Suomelle kuuluu Mustan Afrikan valtioiden rahoitus?. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Seppo Lehto: Mitä vittua Suomelle kuuluu Mustan Afrikan valtioiden rahoitus?. Näytä kaikki tekstit
tiistai 15. marraskuuta 2016
Herätkää! Mitä vittua meille kuuluu Musta Afrikan valtioiden rahoittaminen?Tämä on ongelma, kuten Ryssän alueellinen miehityksemme. Molemmat syövät pöydästämme
Posted by
Erwachen Sie: Herätkää Ryssälän ja EU:n hölmöyksiin. Tukea Ukrainalle Naton ja EU:n toimin Nato- ja EU-täysjäsenyytenä
at
8.00
Ei kommentteja:
Location:
Tampere, Finland
Tamperelainen aito suomalainen kansanedustajaksi eduskuntaan https://vastustakaa-valvontayhteiskuntaa.blogspot.com/ Lehto Seppo Tampereen tunnetuin yhteiskuntakriitikko 2027 eduskuntavaaleissa ja 2029 euro- ja kuntavaaleissa TampereellaYhteydenotot ensisijassa: Vapaussoturi@gmail.com Eurooppa herätys: https://wake-up-europe-now.blogspot.com/Ollaan yhteyksissä somettaen yhdessä yhteistyössä valkoisempaa tulevaisuutta ja suomalaisille töitä maassa missä yksityisautoilu on sallittua ja edullista ilman hybridiautokusetusta.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)